Torna al llistat
Tècnic/a de dinamització empresarial
Número de referència:
13526
Descripció:
Nodus Barberà cerca un/a tècnic/a de dinamització empresarial:

TASQUES:
Establir relacions entre els diferents àmbits d’activitat empresarial del municipi:
- Explorar el teixit empresarial del conjunt del municipi.
- Identificar possibles sinèrgies amb empreses d’altres àmbits d’activitat econòmica, estiguin o no al mateix PAE.
- Facilitar el contacte entre aquestes empreses.
- Conèixer les característiques i necessitats del PAE i de les empreses.
- Realitzar propostes d’actuació per resoldre les necessitats o minimitzar els problemes detectats.
- Posar en marxa els mecanismes per a aplicar les actuacions proposades.
- Coordinar les activitats dels diferents PAE que es gestionin.
- Fer d’enllaç permanent entre les empreses i l’administració pública i l’Associació d’Empresaris.
- Proporcionar orientació, informació i assessorament a la PIME en temes d’innovació, cooperació empresarial i ajuts i subvencions.
- Detecció de necessitats del teixit productiu local en temes vinculats a la innovació, cooperació empresarial.
- Coordinar i executar programes d’innovació i cooperació empresarial per al teixit productiu.
- Donar suport a la planificació i execució d’accions per a la cooperació empresarial
- Mantenir contactes amb organismes dedicats a promoure programes i iniciatives pel foment de la innovació i la cooperació empresarial.
- Creació de sinèrgies entre empreses, administració i agents de la innovació.

REQUISITS:
- Valorable experiència en tasques semblants i/o en la consultoria a empreses en temes de planificació i organització empresarial, assessorament a empreses, gestió empresarial, gestió comercial
- Formació universitària: Llicenciatura/Diplomatura (Economia/Empresa/Màrqueting/Ciències Polítiques/Administració de Finques), administració i direcció d’empreses, sociologia , dret o altres estudis afins.
- Idiomes: català nivell C i castellà. Es valorarà anglès i/o francès.
- Formacions específiques: gestió i administració empresarial, gestió comercial, relacions públiques, innovació i competitivitat, medi ambient, mobilitat, compres, cooperació interempresarial, sistemes d’informació, noves TIC, finançament, entre d’altres.
- Coneixement en TIC’s (paquets ofimàtica i internet i d’altres que aportin valor afegit al perfil requerit.
- Competències: Iniciativa/ proactivitat, Capacitat de comunicació i innovació, Empatia per al tracte amb empreses, Orientació al client, Capacitat de treball en equip
- Carnet de conduir B i vehicle propi

CONDICIONS DE CONTRACTE:
Contracte temporal d'obra i servei
Durada del contracte: 12 mesos
Incorporació: Setembre 2021
Jornada completa 37,5h
Horari: Dilluns a divendres de 8 a15h i una tarda
Sou: 2071,42 euros bruts per 14 pagues

PROCÉS DE SELECCIÓ:
- Entrevista personal
- Prova escrita
Número de llocs:
1
Municipi:
BARBERÀ DEL VALLÈS
Experiència:
No
Contracte:
Temporal
Duració del contracte:
Obra i servei 12 mesos
Sou brut mensual:
2,071.42 €
Número de pagues:
14
Cotxe propi:
Si
Moto propia:
No
Permís ciclomotor:
No
Salari mínim interprofessional:
No
Jornada laboral (horari):
Especificada a descripció de l\'oferta ()
Carnet de conduir:
B
Idiomes:
Català ( C1 ), Castellà ( Alt )
Formació reglada:
Llicenciatura universitària (Administració direcció d'empreses), Llicenciatura universitària (Economia), Llicenciatura universitària (Ciències polítiques i de l'Administració), Llicenciatura universitària (Sociologia), Llicenciatura universitària (Dret), Grau (Administració d'empreses i gestió de la innovació), Grau (Sociologia), Grau (Direcció d'empreses), Grau (Màrqueting i comunicació empresarial), Grau (Administració i direcció d'empreses), Grau (Ciències empresarials-management)