En el programa matinal de Bon dia Barberà! personal tècnic i participants expliquen les accions i experiències viscudes a l'Escola CEP, que és un dels serveis que ofereix l'àrea d'orientació i acompanyament sociolaboral de la Fundació Barberà Promoció.
L'Escola CEP s'ocupa d'acompanyar en la cerca de feina i/o formació, millorar l'ocupabilitat, activar prelaboralment i treballar pel Cultiu d'Empoderament Professional i Personal.
S'ofereixen diferents serveis, acompanyament individual , espai de recerca de feina anomenat Feinateca, i tallers grupals. Els tallers grupals es programen de forma trimestral sobre diferents temàtiques, des d'orientació laboral, a desenvolupament competència i dinamització comunitària.
Si voleu saber més, podeu escoltar la tertúlia al següent enllaç:
https://www.barberapromocio.cat/ca/imatges-i-paraules/audios
- Inicia la sessió per fer comentaris