La Fundació Nous Cims, mitjançant la iniciativa “Descoberta Propòsit” que s’inclou dins el programa Zing, imparteix tallers d’orientació vocacional a l’alumnat que està realitzant el PFI d’Auxiliar de vivers i jardins amb els següents objectius:
- Motivar i orientar a joves que no tenen clar el seu futur formatiu i/o laboral.
- Acompanyar-los en la descoberta de les seves possibilitats.
- Proporcionar eines per escollir l’itinerari més adequat.
- Aplicar metodologies personalitzades.
Aquests tallers, amb una durada de 20 hores, es va iniciar el 11 de novembre de 2019 i finalitzarà el 9 de desembre de 2019. “Descoberta propòsit” ha estat dissenyat per l’equip de Nous Cims i una taula d’experts per a motivar i comprometre els joves i, d’aquesta forma, impulsar la descoberta de propòsit, talents, habilitats amb l’objectiu que segueixin un itinerari formatiu d’èxit.
Els Programes de Formació i Inserció tenen una durada de 1.000 hores i té com a objectiu facilitar la inserció laboral d’aquest alumnat i, sobretot, la continuïtat al sistema educatiu reglat en el curs 2019-2020.
Aquesta formació està autoritzada pel Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya i està cofinançada per la Diputació de Barcelona, emmarcada dins del Programa complementari de Transicions Educatives, i la Fundació Barberà Promoció.
- Inicia la sessió per fer comentaris