Un total de 15 alumnes de la Fundació Barberà Promoció han superat la Prova d’accés als cicles formatius de grau mitjà.  Aquesta dada representa un 74% del total de joves que s’hi van presentar.

Aquesta prova, que es va realitzar al Institut La Romànica el passat 25 de juny, permet a les persones que la superen accedir directament als cicles formatius de grau mitjà.

La preparació per aquesta prova, que s’ha realitzat a la Fundació Barberà Promoció mitjançant el programa Curs d’accés, es va iniciar a l’octubre del 2019 i ha finalitzat al juny 2020.  Aquest programa està finançat per l’Àrea de Cultura, Educació i Esports de la  Diputació de Barcelona emmarcat dins del Programa complementari de Transicions Educatives que té l’objectiu d’ampliar les garanties de permanència i retorn al sistema educatiu i facilitar trajectòries personals i professionals exitoses.

Aquest programa també ha estat marcat per la pandèmia de la Covid-19 que ha provocat que el 3er trimestre s’hagi realitzat, en la seva totalitat, de manera telemàtica.

Des de la Fundació Barberà Promoció volem felicitar a tot l’alumnat d’aquesta promoció, no només per haver superat la prova sinó per l’esforç i capacitat d’adaptació que ha mostrat.