Ahir dilluns 20 de desembre va tenir lloc a la Torre d’en Gorgs l’acte de cloenda pels tallers de 2021 de l’Escola CEP. Una jornada molt especial i emotiva on membres organitzadors de la Fundació, talleristes i participants de cada grup, es reunien per posar fi a una etapa i agrair la dedicació i participació que ha fet possible que cadascun dels tallers ActivMO (Activa’t per la Millora de l’Ocupabilitat) hagi estat un èxit.
La benvinguda a l’acte va anar a càrrec de l’alcalde de Barberà del Vallès i president de la Fundació Barberà Promoció, el Sr. Xavier Garcés. L’acte també va comptar amb la presència de Daniel González, tinent d’alcalde i regidor d’Educació del municipi.
L'alcalde de Barberà donant la benvinguda als assistents de l'acte
Al llarg de la jornada, cada docent i els membres de cada grup van tenir l’oportunitat de sortir a explicar el projecte que havien desenvolupat així com l’experiència personal i vivència que s’emporten de cadascun dels 4 tallers:
- Taller ADIM – Activa’t amb el Dibuix i la Música – docent Rafa Castañer.
- Taller COM – Practiquem competències transversals amb música i tècniques teatrals - docent Oriol Tramvia.
- Taller d’Horta – Docent Júlia Valentina Volpe Martínez.
- Taller Restauració de Mobles – Docent Xavi Puga Lorenzo.
A més, es va reproduir el vídeo “De què vull treballar”, una mostra de treballs realitzats pel grup ADIM, i va tenir lloc una acció teatral del Grup de Teatre “La Interessant”, dissenyada i representada pels membres del taller COM.
Talleristes i Grup teatral "La Interessant"
Cal destacar que tota la decoració de l’escenari, els bastidors i altres peces de decorat van anar a càrrec dels talleristes, creant una escenificació i ambient molt elaborat per l’acte.
Per finalitzar, es van realitzar uns racons d’activitats perquè els assistents poguessin participar; un taller de decoració amb elements de la natura, un mural de propostes d’activitats per l’Escola CEP el 2022, i un racó per a recollir el certificat de participació dels tallers fets enguany.
Participació final als racons d'activitats