Descripció de l'Oferta
Barberà del vallès. Empresa dedicada a la comercialització de mobiliari d'oficina cerca un/a PERSONAL ADMINISTRACIÓ DE LOGÍSTICA.
TASQUES:
- Realitzar el seguiment i control dels lliuraments a clients.
- Mantenir comunicació constant amb clients i proveïdors per
coordinar enviaments i resoldre incidències.
- Actualitzar i gestionar la base de dades d'enviaments i entregues.
- Col·laborar en la planificació i organització de rutes i horaris de
entrega.
- Donar suport a tasques administratives relacionades amb la logística.
- Detectar i reportar possibles problemes o retards als lliuraments.
REQUISITS:
- Formació en logística, administració o àrees relacionades (desitjable).
- Experiència mínima de 2 anys en les funcions pròpies del lloc de treball. Molt valorable en el sector mobiliari.
- Imprescindible domini d'eines ofimàtiques :Excel, sistemas ERP (Navision).
-Imprescindible carnet de conduir B i vehicle propi.
- Persona amb bones habilitats comunicatives i atenció al client. Capacitat per treballar en equip i flexibilitat horària.
CONDICIONS DE CONTRACTE:
- Contracte temporal de 6 mesos i posteriorment indefinit.
- Incorporació immediata.
- Jornada completa.
- Horari: Dilluns a dijous de 8 a 14h – 15 a 17:30h i divendres de 8 a 14:30h. Un dia a la setmana (de dilluns a dijous, es decideix en la incorporació i sempre és el mateix dia) es fa guàrdia (9 a 14h i de 15 a 19h) perquè, a l'estiu, des del 15/06 fins al 15/09 es pugui fer jornada intensiva, de 8 a 14:30h. Com aquesta incorporació entrarà per a la jornada intensiva no la podrà realitzar perquè no hi haurà treballat les hores necessàries per poder gaudir-ne, però sí que a partir del 2026 podrà realitzar-la.
- Sou: entre 1333 i 1466 € bruts mensuals per 15 pagues (aument salarial a partir del primer any)
-Localitat: Barberà del Vallès (Polígon Industrial Santiga).