Descripció de l'Oferta
Barberà del vallès. Empresa de paqueteria exprés internacional cerca PERSONAL D'ADMINISTRACIÓ:
TASQUES:
- Recepció de material.
- Classificació d'expedicions.
- Auditació paquet/s.
- Documentació enviaments.
- Seguiment enviaments.
- Resolució incidències.
- Gestió correu electrònic.
- Atenció telefònica; derivacions corresponents a personal intern. Servei post-venta.
REQUISITS:
- Experiència mínima d'1 any en les tasques descrites. Valorable experiència prèvia en el sector de logística; paqueteria express internacional.
- Domini alt de castellà i català. Valorable nivell mig-alt d'anglès.
- Domini de paquet Microsoft Office a nivell usuari. Valorable coneixements de programes de gestió de dades.
- Habilitats competencials: polivalencia, dinamisme, habilitats comunicatives, tolerancia i gestió de l'estrés.
CONDICIONS DE CONTRACTE:
-Contracte temporal 6 mesos amb possibilitats de continuïtat+ indefinit.
- Jornada completa a 40h setmana.
- Horari de jornada completa: de dilluns a divendres de 09h a 18h (1h per dinar).
- Sou mensual brut: aproximadament 1300 € bruts/mes per 14 pagues per un contracte a 40 hores/setmana. Negociable segons experiència prèvia.
- Incorporació Immediata.
- Lloc de treball: Barberà del Vallès.