Descripció de l'Oferta

Barberà del vallès. Empresa municipal cerca PERSONAL D'ADMINISTRACIÓ DE FINANCES I COMERCIAL.

TASQUES: 

- Suport a la comptabilitat bàsica i conciliacions bancàries.
- Elaboració de pressupostos i seguiment de comandes.
- Control d’estocs i comandes a proveïdors.
- Atenció al client i suport comercial (telèfon, correu, presencial).
- Tasques de facturació i control de cobraments/pagaments.
- Recepció.
- Gestió documental i arxiu.

REQUISITS:

   - Formació: imprescindible CFGS en Administració i Finances o similar.
   - Experiència: mínima de 3 anys en les tasques descrites.
   - Idiomes: Nivell C de català. Es valorarà nivell coneixements d'anglès.
   - Informàtica: Coneixement alt paquet Office 365 i gestió de notificacions electròniques (via mail, Hisenda, EACAT, Enotum, 060, etc.) i signatures electròniques. Coneixements de programari de gestió (SAGE 50/CONTAPLUS).
   - Carnets: imprescindible carnet de conduir i vehicle propi per arribar al lloc de treball (P.I Can Salvatella, Barberà del Vallès).
   - Altres: Persona proactiva i responsable, capacitat de treball en equip i autonomia.

CONDICIONS DE CONTRACTE:

   - Tipus de contracte: indefinit.
   - Incorporació: immediata,
   - Tipus de jornada: completa 35 h/setmana.
   - Horari: de dilluns a dijous de 9.15 a 13.00 h i de 15.00 a 18.00 hores i divendres de 8.00 a 16.00 hores.
   - Sou: 1892,86 € bruts mes per 14 pagues.

Data Publicació

dimarts, 20 de maig de 2025