Descripció de l'Oferta
Barberà del vallès. Empresa municipal cerca PERSONAL D'ADMINISTRACIÓ DE FINANCES I COMERCIAL.
TASQUES:
- Suport a la comptabilitat bàsica i conciliacions bancàries.
- Elaboració de pressupostos i seguiment de comandes.
- Control d’estocs i comandes a proveïdors.
- Atenció al client i suport comercial (telèfon, correu, presencial).
- Tasques de facturació i control de cobraments/pagaments.
- Recepció.
- Gestió documental i arxiu.
REQUISITS:
- Formació: imprescindible CFGS en Administració i Finances o similar.
- Experiència: mínima de 3 anys en les tasques descrites.
- Idiomes: Nivell C de català. Es valorarà nivell coneixements d'anglès.
- Informàtica: Coneixement alt paquet Office 365 i gestió de notificacions electròniques (via mail, Hisenda, EACAT, Enotum, 060, etc.) i signatures electròniques. Coneixements de programari de gestió (SAGE 50/CONTAPLUS).
- Carnets: imprescindible carnet de conduir i vehicle propi per arribar al lloc de treball (P.I Can Salvatella, Barberà del Vallès).
- Altres: Persona proactiva i responsable, capacitat de treball en equip i autonomia.
CONDICIONS DE CONTRACTE:
- Tipus de contracte: indefinit.
- Incorporació: immediata,
- Tipus de jornada: completa 35 h/setmana.
- Horari: de dilluns a dijous de 9.15 a 13.00 h i de 15.00 a 18.00 hores i divendres de 8.00 a 16.00 hores.
- Sou: 1892,86 € bruts mes per 14 pagues.