Les persones participants del Projecte Singulars: Engega’t Jove! de l’especialitat d’activitats bàsiques d’electricitat, han tingut l’oportunitat de visitar les instal·lacions de Serveis i Aigües de Barberà Empresa Municipal S.A. (SABEMSA). En total han estat 11 alumnes els que han viscut l’experiència.

Han acompanyat a la visita el 2n tinent d’Alcaldia de Serveis Generals i Desenvolupament Econòmic i Social, Sr. Pere Pubill i Linares; el 4t tinent d’Alcaldia de Cohesió Territorial, Medi Ambient i Transició Energètica, Sr. Carles Ortiz i Guarch; i el Gerent de Sabemsa, Brauli Moreno Moreno.

A la visita, personal tècnic de Sabemsa ha explicat a l’alumnat el paper de l’empresa al municipi i la importància del treball que porten a terme. També s’ha mostrat el funcionament de la xarxa d’aigües i d’electricitat pública.

La sessió ha estat plena de missatges motivadors, animant al jovent a continuar formant-se per tal d’arribar al mercat laboral el més preparats possible.

Des de la Fundació Barberà Promoció -de la mà de l’Ajuntament de Barberà del Vallès- agraïm la col·laboració de SABEMSA al Projecte Singulars, sent aquest el segon any consecutiu que inverteixen el seu temps en obrir les seves portes al programa.

 

El programa Singulars està promogut i impulsat pel Servei Públic d'Ocupació de Catalunya amb fons rebuts del Servei Públic d'Ocupació Estatal (SEPE).

 

Categories