Darrera edició de les  Jornades COB – Coneixement Ocupacions Barberà – del curs 22-23 amb l’alumnat de l’Institut La Romànica.

Al llarg de tres dies, l’alumnat de 3r d’ESO de l’Institut La Romànica, uns 119 joves, van poder participar en 8 tallers d’orientació de diverses famílies professionals amb l’objectiu de facilitar la seva tria dels estudis post obligatoris.

Aquests tallers que es van impartir han estat de les famílies professionals següents:

  • Activitats físiques i esportives
  • Agrària
  • Arts escèniques
  • Art urbà
  • Robòtica
  • Sanitat
  • Serveis de protecció i seguretat
  • Serveis Socioculturals a la comunitat

Per finalitzar la jornada, el divendres 16 de juny, desprès de 2 anys sense poder fer-ho a causa de la pandèmia provocada per la Covid19, es va poder portar a terme una cloenda amb tot l’alumnat participant i a la qual va assistir el primer tinent d’alcaldia i regidor d’educació, Daniel González Cabrera, per poder dirigir una paraules d’encoratjament i fer pales a tot el jovent la importància envers la continuïtat cap a l’assoliment d’estudis post obligatoris.

També, en aquesta jornada, ha estat present Ràdio Barberà, que va retransmetre en directe les valoracions i aportacions d’alumnes, professionals que van impartir els tallers i la direcció de l’institut sobre el valor afegit que aporta el COB al seu servei d’orientació professional.

La realització del COB ha estat possible gràcies a l’aposta que fa l’Ajuntament de Barberà del Vallès i la Diputació de Barcelona per desenvolupar projectes innovadors que donin suport a les transicions educatives, sent un suport a tota la orientació que fan els instituts de la ciutat.

 

 

 

Categories