El passat 27 de juny s’ha celebrat a Fira Sabadell la Jornada de Qualificacions professionals, amb la intenció de donar resposta a inquietuds comunes, així com propiciar un lloc de trobada entre professionals dels centres educatius, personal tècnic dels serveis municipals (Promoció Econòmica, Educació, Joventut i SOC) i entitats socioeconòmiques del territori. L’activitat ha estat organitzada pel Consell de l’FP i el grup d’Ocupació de Conca del Ripoll-Riera de Caldes, del qual l’ajuntament de Barberà del Vallès i la Fundació Barberà Promoció en són membres actius.
S’hi ha tractat qüestions com els requisits dels processos d’acreditació i reconeixement de l’experiència professional, l’assessorament de persones sense formació acadèmica reglada interessades a millorar la seva qualificació professional, els diferents nivells dins els Certificats de Professionalitat, les passarel·les formatives i la qualificació de persones en actiu.
La sessió ha comptat amb la presència de Sílvia Fuster, alcaldessa de Barberà del Vallès, i Eduard Navarro, Regidor d’Economia i Empresa de l’Ajuntament de Sabadell en l’acte de Benvinguda. L’obertura de la jornada s’ha dut a terme per part de Ferran Castillo, cap del Servei de Programes i Projectes de Foment dels Ensenyaments Professional de la Generalitat de Catalunya, i Isabel Gutiérrez, responsable de l’Oficina de Certificació del Servei d’Ocupació de Catalunya. Les taules d’experiències han estat impartides per professionals i persones usuàries de centres formatius de referència al territori (com la Fundació Barberà Promoció i l’Institut La Romànica), i s’han compartit tant coneixements tècnics com experiències de persones que, gràcies a haver passat per aquests processos, han aconseguit millorar el seu itinerari formatiu-professional. La cloenda de l’acte ha estat a càrrec d’Eva Menor, alcaldessa de Badia del Vallès i Joan Berlanga, tinent d’alcalde i regidor d’Educació de l’Ajuntament de Sabadell.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
- Inicia la sessió per fer comentaris