Seguint al ja tradicional guarniment de les balconades de l’Ajuntament pel Nadal, ara l’alumnat del PFI d’Auxiliar de vivers i jardins també ha realitzat la decoració de Carnaval, per quart any consecutiu, de les balconades de l’Ajuntament de Barberà del Vallès.
Alumnes del PFI d’Auxiliar de vivers i jardins, en representació del la resta del grup, va fer el muntatge de la decoració de les balconades de l’Ajuntament amb guarniments per celebrar l’arribada de Carnestoltes.
L’alcalde de Barberà del Vallès, Xavier Garcés Trillo, va rebre a l’alumnat el dia del muntatge i el va felicitar per la tasca feta i per la innovadora proposta d’enguany: la realització d’un “graffiti” sobre un panell de fusta cedida per l’empresa VAHLE ESPAÑA SAU situada a ronda Indústria de Barberà del Vallès, afavorint el seu reaprofitament i col·laborant en l’economia social i solidària del municipi.
Amb aquesta acció, l’Ajuntament de Barberà del Vallès consolida la mostra de confiança depositada en l’alumnat jove de la Fundació Barberà Promoció i aposta per una metodologia educativa que genera un impacte positiu en l’aprenentatge de les persones.
Els Programes de Formació i Inserció tenen una durada de 1.000 hores i té com a objectius facilitar la inserció laboral d’aquest alumnat i, sobretot, la continuïtat al sistema educatiu reglat en el curs 2023-2024. Aquesta formació està autoritzada pel Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya i està cofinançada per la Diputació de Barcelona i l’Ajuntament de Barberà del Vallès.
- Inicia la sessió per fer comentaris