Nova formació de Monitor/a d'activitats d'educació en el lleure infantil i juvenil
Des de l’ajuntament de Barberà del Vallès i la Fundació Barberà Promoció vetllem per tal de continuar oferint formacions per millorar les competències tècnic-professionals dels ciutadans del municipi, ja sigui directament o bé a través de la col.laboració amb altres entitats.
En aquest sentit, volem informar-vos del següent curs subvencionat (adreçat a persones prioritàriament ocupades i també aturades) que la nostra entitat col.laboradora Escola-EFA-ACELLEC realitzarà a les instal.lacions de la Torre d’en Gorgs:
L’inici del curs está programat pel 13 d'octubre de 2021 i finalitza el 29 de desembre de 2021. La formació té una durada de 150 hores, on es combina una etapa lectiva amb la realització de pràctiques formatives a l’aula, i en empreses (un cop finalitzada la formació presencial). Entre els continguts més destacats, l’alumnat aprendrà a intervenir en processos grupals i educatius, així com adquirir tècniques i recursos d’animació en activitats de lleure per a fer front a situacions quotidianes de la professió.

Imatges del grup de monitors/es de lleure del curs passat
En acabar el curs amb aprofitament, l’alumnat obtindrà un certificat.
El procés d'inscripció és on line (Inscriu-te aquí) i si desitges més informació, no dubtis a contactar-nos a: formacio@barberapromocio.cat - 937192837 (ext.713) - 662309470