Una nova aposta formativa adreçada als i les joves del Vallès Occidental ha començat aquest mes de gener, de la mà de tres ajuntaments col·laboradors: Ajuntament de Badia del Vallès, Ajuntament de Ripollet i Ajuntament de Barberà del Vallès i sota el nom de ENGEGA’T JOVE: DONA LLUM I ORGANITZA EL TEU ITINERARI.

L’ alcalde de Barberà del Vallès, Xavier Garcés Trillo i la 1ra tinent d’alcaldia i regidora d’ocupació, Mònica Sempere Creus, van donar la benvinguda als 15 joves de Barberà del Vallès que hi participaran en aquest projecte que té per objectiu millorar l'ocupabilitat i les competències professionals per a la inserció en el mercat de treball de les persones joves no ocupades i no integrades en els sistemes d’educació o formació.

                                                                                

Aquest projecte inclou formacions adaptades a les necessitats del mercat laboral del nostre territori:

  • Sector logístic: Operador/a de Magatzem es realitzarà a les instal·lacions de Levelinstrukta a Cerdanyola del Vallès). 265h. Dos grups en horari de matí i tarda.
  • Sector d’electricitat i electrònica: es realitzarà a les instal·lacions de Levelinstrukta a Cerdanyola del Vallès. 273h. Horari tarda.

  

Cada formació inclourà accions transversals d’orientació a mida, acompanyament individualitzat, prospecció laboral i pràctiques no laborals. Així mateix inclouran Carnets Professionals com el Carnet de carretons elevadors entre d’altres.

Aquesta actuació està promoguda i impulsada pel Servei Públic d'Ocupació de Catalunya amb fons rebuts del Servei Públic d'Ocupació Estatal (SEPE).

 

Si t'interessa participar, no dubtis a contactar amb:

Fundació Barberà Promoció – Àrea d’Orientació i Acompanyament Sociolaboral

 

Correu electrònic: anna.bobis@barberapromocio.cat

Telèfon: 93 719 28 37 – Extensió 754

Categories